Rengeteg vásárlónkat érdekli, hogy hogyan kell megfelelően beállítani a vadkamerákat úgy, hogy e-mail-re küldjék a rögzített felvételeket. Itt megnézhetik az általunk kipróbált beállítási módokat.
Kezdjük a legfontosabbakkal:
- Kapcsoljuk ki a SIM kártya PIN kód védelmét!!!!
- A SIM kártyának kell rendelkeznie internetkapcsolattal
- Amelyik e-mail címről szeretné, hogy a vadkamera elküldje a képeket, azon az e-mail fiókon szükséges bekapcsolni a "Kevésbé biztonságos alkalmazások hozzáférése"-t a következő linken: https://www.google.com/settings/security/lesssecureapps - figyeljen oda, hogy a megfelelő fiókon kapcsolja ki!
Ezután be kell állítanunk a SIM kártya APN beállításait! - minden szolgáltató más APN beállításokkal rendelkezik!!!
A hálózat 3G / APN beállítások részen:
Telenor
APN: net
User Name: üresen kell hagyni
Password: üresen kell hagyni
A telenor hivatalos adatforgalmi beállításainak leírása, megtekinthető ide kattintva.

Vodafone
Előfizetős:
APN: internet.vodafone.net
User Name: üresen kell hagyni
Password: üresen kell hagyni
Feltöltőkártyás:
APN: vitamax.internet.vodafone.net
User Name: üresen kell hagyni
Password: üresen kell hagyni
A vodafone hivatalos adatforgalmi beállításainak leírása, megtekinthető ide kattintva.

Telekom
APN: internet vagy internet.telekom
User Name: üresen kell hagyni
Password: üresen kell hagyni
A telekom hivatalos adatforgalmi beállításainak leírása, megtekinthető ide kattintva.

Már csak az e-mail SMTP beállítása maradtak:
A beállítást az SMTP részen állíthatja be.
Mail server IP: smtp.gmail.com
Port: 465
Mail Account: adja meg az e-mail címet, amelyről el lesznek küldve a képek (pl.: spystore@gmail.com)
Mail Password: adja meg ehhez az e-mail fiókhoz tartozó jelszót
Ezt követően szükséges megadni azt az e-mail címet is, ahová szeretné, hogy a képeket a vadkamera elküldje. Ezt az e-mail címet a "Sent to" lehetőséghez adja meg.
Ezeket a beállításokat az FP06 és az FP07 típusú vadkamerákon teszteltük le.

Ha még mindig nem működne:
Abban az esetben, ha az e-mailt a készülék még mindig nem tudja elküldeni, akkor vegye sorra a következő lépéseket:
- ellenőrizze, hogy a SIM kártya működő internetkapcsolattal rendelkezik (pl. a telefonja segítségével), vagy fel e van töltve az egyenlege
- ellenőrizze, hogy ki van-e kapcsolva a PIN biztonsági kód (pl. a telefonja segítségével)
Az egész beállítás folyamata:
Kérdések
Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást.