Hogyan igazodjunk ki a technikai segítségben

Mielőtt elküldi a terméket reklamációra

Ebben a cikkben megmutatjuk Önnek, hogy hogyan lehet efektíven kiigazodni a Technikai Tanácsadás oldalunkon.

Először is ajánljuk, hogy tekintse meg a technikai tanácsadás oldalunkat, ahol leírjuk a termékek leggyakoribb meghibásainak okát és megoldásait.

Ha az általános technikai segítségben Ön nem találta meg a problémája megoldását, akkor próbáljon keresni egy konkrétabb cikket az adott termékről.

 

Hogyan keressek a technikai tanácsadás oldalon:

1. Keresés a termék kódja alapján

Adja meg az Ön által megrendelt termék kódját a keresőfelületben a weboldal tetején. A keresés eredménye az első helyen maga a termék, ezt követően az ahhoz kapcsolódó cikkek és technikai segítségnek kell lennie.

  • Ha a termék kódjában van kötőjel, akkor csak a kötőjel előtti részt írja be a keresőbe
  • ha nem sikerül megtalálni a konkrét termék kódjával, akkor próbálja meg a termék szériája alapján megtalálni a hasonló termékekhez tartozó általános technikai segítséget (lásd 2-es pont)

Hogyan találjuk meg a technikai segítséget

2. Keresés a termék szériája alapján

A weboldal tetején található kereső felületre írja meg a termék szérianevét, pl.:

  • Secutek SGT
  • Secutek SRT
  • Secutek SWX
  • stb..

3. A technikai tanácsadás manuális átkutatása

A technikai tanácsadás oldalunkat manuálisan is átkutathatja az Ön által keresett leírás után a következő módon:

  1. Nyissa meg a Technikai Tanácsadás oldalt
  2. Válassza ki azt a kategóriát, amely érdekli Önt
  3. Tekintse meg a különböző cikkeket
Tetszett Önnek ez a cikk?
Miért nem tudom feltölteni a készüléket Miért nem tudom feltölteni a készüléket

Kérdések

Ezen az oldalon egyenlőre senki sem írt hozzászólást.

Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást.

Legszélesebb kínálat

Több mint 5 000 termék

​Igény szerinti gyártás

Elképzeléstől kivitelezésig

Diszkrét csomagolás

A webáruház adatai nélkül

Szakma specialistái

Több mint 10 éve a szakmában