Mielőtt elküldi a terméket reklamációra
Ebben a cikkben megmutatjuk Önnek, hogy hogyan lehet efektíven kiigazodni a Technikai Tanácsadás oldalunkon.
Először is ajánljuk, hogy tekintse meg a technikai tanácsadás oldalunkat, ahol leírjuk a termékek leggyakoribb meghibásainak okát és megoldásait.
Ha az általános technikai segítségben Ön nem találta meg a problémája megoldását, akkor próbáljon keresni egy konkrétabb cikket az adott termékről.
Hogyan keressek a technikai tanácsadás oldalon:
1. Keresés a termék kódja alapján
Adja meg az Ön által megrendelt termék kódját a keresőfelületben a weboldal tetején. A keresés eredménye az első helyen maga a termék, ezt követően az ahhoz kapcsolódó cikkek és technikai segítségnek kell lennie.
- Ha a termék kódjában van kötőjel, akkor csak a kötőjel előtti részt írja be a keresőbe
- ha nem sikerül megtalálni a konkrét termék kódjával, akkor próbálja meg a termék szériája alapján megtalálni a hasonló termékekhez tartozó általános technikai segítséget (lásd 2-es pont)
2. Keresés a termék szériája alapján
A weboldal tetején található kereső felületre írja meg a termék szérianevét, pl.:
- Secutek SGT
- Secutek SRT
- Secutek SWX
- stb..
3. A technikai tanácsadás manuális átkutatása
A technikai tanácsadás oldalunkat manuálisan is átkutathatja az Ön által keresett leírás után a következő módon:
- Nyissa meg a Technikai Tanácsadás oldalt
- Válassza ki azt a kategóriát, amely érdekli Önt
- Tekintse meg a különböző cikkeket
Kérdések
Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást.