Néha előfordul, hogy miután megkapjuk a megrendelt terméket nem vagyunk azzal elégedettek. Mást képzeltünk el, nem felel meg arra, amire vettük, nem elég jó a minősége, vagy valami úton-módon meghibásodott.
Mivel a cégünk központja Prágában található, ezért minden visszaküldésre szánt csomagot oda kell visszaküldeni.
Ez azonban eléggé költséges is tud lenni, ha nem vagyunk képben....
..., szóval létrehoztam ezt a cikket, hogy hogyan is kell megtalálni a legolcsóbb lehetőséget arra, hogy a csomagot visszaszállítathassuk Prágába.
Sokan csak megfogják a csomagot, és besétálnak a legközelebbi Magyar Posta boltba, ahol azonban a nemzetközi csomagküldés akár háromszorosan is drágább lehet, mint a konkurens futárszolgálatoké (és sokkal lassabb is....).
Mivel a vásárlási feltételeket elfogadva történt a megrendelés (amit sajnálatos módon vissza szeretne küldeni), ezért abba is bele egyezett, hogy a meghibásodott termékek esetleges visszaszállítását neked kell állni. AZONBAN ha más terméket kapott, mint amit megrendelt, vagy a kapott termék ténylegesen hibás (és nem csak helytelenül használja), akkor a visszaszállítási összeget visszautaljuk Önnek, miután megkaptuk a számlát a szállítástól, amelyet a futárszolgálat adott Önnek. Ez igy fair. De ehhez szükséges, hogy az általunk megszabott módon küldje vissza a terméket, azaz a lehető legolcsóbb lehetőséget választva.
1. lépés
A mindent tudó Google első találatára kattintva megtalálhatjuk a magyarországi futárszolgálatok árainak összehasonlító oldalát ----------> EZ!
2. lépés
Ha már sikeresen megnyitottuk az árösszehasonlító oldalt, akkor kattintsunk a "Tovább az ONLINE árkalkulátorhoz >>>" lehetőségre.
3. lépés
Adjuk meg a szállítási cím országát - segítek, ez a "Cseh Köztársaság" lesz.
4. lépés
PONTOSAN!!!! mérjük le a visszaküldésre szánt csomag méreteit és súlyát!
5. lépés
Válasszuk ki, hogy céges vagy magánszemélyhez megy ki a futár, hogy felvegye a csomagot.
6. lépés
Kattintsunk a "Tovább" lehetőségre, és csodáljuk meg, hogy mennyi pénzt spórolunk így meg a Magyar Postával szemben.
7. lépés
Válasszuk ki a legolcsóbb lehetőséget, azaz kattintsunk a "Megrendelem" gombra.

8. lépés
Adjuk meg a szükséges adatokat... A saját nevünket, elérhetőségeinket, hogy mikor szeretnénk, hogy a futár a csomagért jöjjön, hogy hova jöjjön a futár, és hogy hova szeretnénk küldeni a csomagot. Pofonegyszerű!
A csomag visszaszállításához a következő címet kell megadni:
Név/Cégnév: SHX Trading s. r. o. - SPYobchod.cz
Ir. szám: 14 100
Város: Praha 4 - Záběhlice
Utca: Hrusická
Házszám: 2616/3
Kapcsolattartó neve: Tiff alebo Pavol
Telefonszáma: +420 725 359 870
E-mail címe: info@spystore.hu
9. lépés
Ha sikerült kitöltenünk minden szükséges adatot, akkor kattintsunk a "Tovább" lehetőségre. Itt adjuk meg a csomag pontos leírását, és kipipálom az alatta lévő nyilatkozatot. Ezt követően meg kell adni a küldemény értékét (ez lehet a visszaküldésre szént termék ára).
10. lépés
Válasszuk ki a fizetési módot! A feladó fizeti. Ha azt jelölöd be, hogy a címzett, azaz mi, akkor a prágai kolégák valószínűleg át sem veszik a csomagot. Ha a mi hibánkból kell a csomagot visszaküldened, akkor a szállítási összeget amúgyis visszafizetjük. Jelöljük ki az "E-számla küldését" - ezt könnyebb nekünk elküldeni is, ha mi visszafizetjük neked ezt az összeget később.
KÉSZ!
Ha ezt követően jön a futár a csomagért, akkor már csak a kezébe nyomjuk azt, és el vagyunk intézve.
Hát nem kényelmesebb így? Nem kell a postára sem menni, és a szállítás megoldható 4000 Forintból, az esetleges 20 000 Forint helyett a Magyar Postával (megtörtént eset).
Kérdések
Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást.