Miért nem tudom feltölteni a készüléket

A panaszok gyakori oka az, hogy az eszközt nem lehet feltölteni. Tapasztalatainkból azonban tudjuk, hogy a termékek több mint 70% -a feleslegesen kerül elküldésre. Ha a készülék nem lehet újratölteni, próbálkozzon a következővel:

1. A feltöltési feltételek nem teljesülnek

Bizonyos készülékeknél vannak bizonyos feltételek, amelyeket töltésnél be kell tartani, mint például

  • Bizonyos készülékeket bekapcsolt állapotban kell tölteni
  • Bizonyos készülékeket kikapcsolt állapotban kell tölteni
  • Bizonyos készülékeket behelyezett SIM kártyával kell tölteni

Konkrét feltételeket a töltésről a készülékhez tartozó használati útmutatóban talál.

2. Próbáljon ki más töltőkábelt vagy más töltőt 

Gyakoribb eset, hogy a kábel vagy a töltő hibás. Ezért próbáljon más kábelt és töltőt használni a feltöltéshez.

3. Hagyja a készüléket legalább 24 órán keresztül tölteni

Ha a készüléket hosszabb ideig nem használja, az akkumulátor lemerülhet, és újra aktiválni kell az akkumulátort, ami akár 24 óráig is eltarthat. Ne tévesszen meg azzal a ténnyel, hogy a töltés első néhány órájában a készülék nem reagál, és a jelző diódák sem világítanak - ez normális ebben a helyzetben.

Tetszett Önnek ez a cikk?
Hogyan igazodjunk ki a technikai segítségben Hogyan igazodjunk ki a technikai segítségben Miért nem sikerült a felvételt rögzíteni Miért nem sikerült a felvételt rögzíteni

Kérdések

Ezen az oldalon egyenlőre senki sem írt hozzászólást.

Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást.

Legszélesebb kínálat

Több mint 5 000 termék

​Igény szerinti gyártás

Elképzeléstől kivitelezésig

Diszkrét csomagolás

A webáruház adatai nélkül

Szakma specialistái

Több mint 10 éve a szakmában