A panaszok gyakori oka az, hogy az eszközt nem lehet feltölteni. Tapasztalatainkból azonban tudjuk, hogy a termékek több mint 70% -a feleslegesen kerül elküldésre. Ha a készülék nem lehet újratölteni, próbálkozzon a következővel:
1. A feltöltési feltételek nem teljesülnek
Bizonyos készülékeknél vannak bizonyos feltételek, amelyeket töltésnél be kell tartani, mint például
- Bizonyos készülékeket bekapcsolt állapotban kell tölteni
- Bizonyos készülékeket kikapcsolt állapotban kell tölteni
- Bizonyos készülékeket behelyezett SIM kártyával kell tölteni
Konkrét feltételeket a töltésről a készülékhez tartozó használati útmutatóban talál.
2. Próbáljon ki más töltőkábelt vagy más töltőt
Gyakoribb eset, hogy a kábel vagy a töltő hibás. Ezért próbáljon más kábelt és töltőt használni a feltöltéshez.
3. Hagyja a készüléket legalább 24 órán keresztül tölteni
Ha a készüléket hosszabb ideig nem használja, az akkumulátor lemerülhet, és újra aktiválni kell az akkumulátort, ami akár 24 óráig is eltarthat. Ne tévesszen meg azzal a ténnyel, hogy a töltés első néhány órájában a készülék nem reagál, és a jelző diódák sem világítanak - ez normális ebben a helyzetben.
Kérdések
Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást.